TCCoA Forums banner

1 - 19 of 19 Posts

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #1

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #3
Dang, well, maybe it'll work for iPhone users? Lol
 

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #6
Yes. Thank u Maic
 

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #9
Even tho it has the 5.4, i think its worth what hes asking IMO..
 

·
Registered
Joined
·
1,091 Posts
Even tho it has the 5.4, i think its worth what hes asking IMO..
True the car is very clean, and they look like they took the time to do the swap right. With that said I know if Robert P saw the pic with the plug wires all over the place he would have a sh!t fit!!!! :D

As soon as I saw that pic I thought of Robert, in Darren's thread he said that he removed extra stuff under the hood just to get the plug wires to sit the way he wanted to.
 

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #11
Lol!
Im the same way about my plug wires! They must be just rite, sit rite, and all the "ford racing" logos must be pointing where it can be seen clearly lol.
 

·
Super Moderator
Joined
·
11,908 Posts
A 5.4 with a PI intake?
lol :tongue:

Where do you find these great smilies? Although, I have several stashed away in my own photobucket account, I wish we had a few more to choose from on the site here.

I think the best, and last, addition to our smiley collection here was the facepalm.
 

·
PostSlut
Joined
·
13,597 Posts
I think the best, and last, addition to our smiley collection here was the facepalm.
haha! i believe i was the one that asked shadow dragon to add it.

and like you, i have a few stashed away.

it would be very easy to add them, that is, if you had the power.
 

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #16
The facepalm one is my fav. :facepalm:
 

·
Super Moderator
Joined
·
16,819 Posts
The local mustang forum has most of my favorites as well as the Fox tbird forum, others I just stash in photobucket as I find them. I dig out a lot of smilies, but yes, :facepalm: is the best lol

Well that or this....
 

·
Registered
Joined
·
1,488 Posts
Discussion Starter #18
1 - 19 of 19 Posts
Top