TCCoA Forums banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
Joined
·
1,747 Posts
Discussion Starter #1

·
Registered
Joined
·
1,678 Posts
:eek: that guy is crazy !!!! :eek:

some of the stuff he admits. cheating on his g/f twice and ductaping his kid !!! omg is he crazy:confused: and the he has the balls to ask about how he can get his bike back instead of his kid out of protective custody.

ya that guy is a #1 dumbass :rolleyes:
 

·
Fry Rice Specialist
Joined
·
4,794 Posts
see something new everyday...
 

·
Premium Member
Joined
·
9,165 Posts
That has GOT to be a joke, or the guy is a died in the wool 100% Choice USDA IDIOT!

I work for the KS SRS, and I guaruantee he would NOT see his child for a very long time.

What is truly amazing is he still sees nothing wrong. He gets to go "wild out", he's got his bike, moms got the child, and girlfriend is drunk. Everythings cool! retard.
 

·
Registered
Joined
·
817 Posts
theres a reason that thread went to the "dead end threads" section..............

btw what you doing on a dsm site anyways?
 

·
Registered
Joined
·
488 Posts
ThomasR91169 said:
theres a reason that thread went to the "dead end threads" section..............

btw what you doing on a dsm site anyways?





OH GREAT...............the guy lives near me too.:bangwall:
 

·
Resident redneck
Joined
·
1,921 Posts
ThomasR91169 said:
theres a reason that thread went to the "dead end threads" section..............

btw what you doing on a dsm site anyways?
he's gonna "pimp" his escort dsm style duh
 

·
Premium Member
Joined
·
9,165 Posts
Ok, I've had enough. What is a "DSM"?
 

·
Registered
Joined
·
744 Posts
Traveler said:
Ok, I've had enough. What is a "DSM"?
Diamond Star Motors, was co-operative juncture between chrystler & mitsubshi

made most notably the gen 1 & 2 eclipse, talon, laser; and the mitsu 3000GT & Dodge Stealth
*edit: some more info: http://en.wikipedia.org/wiki/Diamond_Star_Motors


that guy deserves to be at the bottom of a well; looks like that thread got some clean up over threre
 

·
Premium Member
Joined
·
9,165 Posts
Ahh I get it. Thanks!
 

·
Registered
Joined
·
1,747 Posts
Discussion Starter #12
ThomasR91169 said:
theres a reason that thread went to the "dead end threads" section..............

btw what you doing on a dsm site anyways?

Dont worry, I hate these cars with a passion. I just saw it on another forum im on, and i work on them too sadly enough. Im helping my buddy build up his second motor cause he keeps bloowing it up, lol
 

·
Registered
Joined
·
1,890 Posts
WTF? That guy is a complete retard and a ****ing *******. He should be taken outta the gene pool for that one. Anyone who is that stupid to use duct tape and then his excuse is "I never dropped my bike". If he cares more about his bike and daytona beach should not be allowed to see that kid again.
 

·
Premium Member
Joined
·
9,165 Posts
I think his write up on that site should be admitted as evidence for the judge at the custody hearing. Because you know he's not going to talk like that in court.
 

·
Baby Huey
Joined
·
3,210 Posts
PEOPLE scare me! :confused: Why would you risk your kid like that?
 

·
Registered
Joined
·
1,890 Posts
Well he is gunning for that glorious manager job at BK :rolleyes: I still cant believe what a loser that guy is
 

·
Registered
Joined
·
1,747 Posts
Discussion Starter #19
I had to go get plates yesterday, and this is what i got:mad: :(




 
1 - 20 of 32 Posts
Top