TCCoA Forums banner

1 - 20 of 33 Posts

·
Registered
Joined
·
1,061 Posts
Discussion Starter #1
<a href="http://www.funnyjunk.com"><img src="http://newmedia.funnyjunk.com/pictures/chromebmw.jpg" border="0" alt="Funny Pictures"><BR>Funny Videos</a>

wtf.. is that even legal.. i know Mercedes has a color option for the SL600 AMG thats a chrome paint but.. damn.. its not THAT bright.. what else would you guys not drive?
 

·
Registered
Joined
·
167 Posts
If someone would put a big 'Hot Wheels' decal down the sides, I would take it to car shows. Maybe draw some attention away from the 'lambo'd' cars that get draw way too many looks. :leftright
Not a sunny day though. I think I'd go blind.
 

·
Registered
Joined
·
1,197 Posts
If someone would put a big 'Hot Wheels' decal down the sides, I would take it to car shows. Maybe draw some attention away from the 'lambo'd' cars that get draw way too many looks. :leftright
Not a sunny day though. I think I'd go blind.


That's awesome! It does look like a hotwheels!
 

·
Super Moderator
Joined
·
7,526 Posts
I remember seeing a side shot of that car a while back, and the entire car was chrome, EXCEPT THE RIMS!

As for would I drive it, no, only because I couldn't afford the tickets from every single cop that I passed. Can you imagine the glare coming off of that thing? It would definitely be a danger to other people on the road.
 

·
Registered
Joined
·
1,061 Posts
Discussion Starter #7

·
Registered
Joined
·
167 Posts
You baztards, dissin' my chrome rims. I am so livid angry right now.:tongue:
 

·
Registered
Joined
·
9,966 Posts
You baztards, dissin' my chrome rims. I am so livid angry right now.:tongue:
the valet attendant must have give you my keys....thats the last time im gonna let someone else park it when on my the Island of Palm Beach. jeez!
 

·
Registered
Joined
·
1,061 Posts
Discussion Starter #10
You baztards, dissin' my chrome rims. I am so livid angry right now.:tongue:
hey hey hey lol i never said i hated chrome fanblades.. i actually want a set for my bird lol but most other chrome rims.. eh.. not a fan
 

·
Registered
Joined
·
1,061 Posts
Discussion Starter #13 (Edited)
wow.. id almost forgotten there were a couple old AC Cobras painted(dipped?:confused:) chrome too.. but werent they only show cars?
 

·
The Parts Guy
Joined
·
7,326 Posts

·
Registered
Joined
·
1,061 Posts
Discussion Starter #15
Kidding? :confused:

-Rod
did you not know that rod? or am i being mistaken for another car? lol

**edit** i just noticed you highlighted "painted" yea.. i said that wrong but i couldnt find another word to describe it... lol sorry for the inaccuracy
 

·
Super Moderator
Joined
·
7,526 Posts
That cobra is not painted chrome. That cobra is not even painted, or chrome. That whole thing is polished aluminum! And I would absolutely drive that one. There pretty much isn't anything you can do to an AC cobra that would make me not want to drive it though. Oh yeah, and also, that cobra isn't old. It's an all aluminum replica.
 

·
Registered
Joined
·
1,061 Posts
Discussion Starter #18
Oh yeah, and also, that cobra isn't old. It's an all aluminum replica.
well that figures ..lol i hate kit cars.. lets see you get.. body panels.. a seat... what little interior pieces there is in that particular car.. and maybe the rims if your lucky.. you must provide...everything else!!! lol
 

·
The Parts Guy
Joined
·
7,326 Posts
That cobra is not painted chrome. That cobra is not even painted, or chrome. That whole thing is polished aluminum! And I would absolutely drive that one. There pretty much isn't anything you can do to an AC cobra that would make me not want to drive it though. Oh yeah, and also, that cobra isn't old. It's an all aluminum replica.
Thank you. ;)

-Rod
 

·
Registered
Joined
·
9,966 Posts
well that figures ..lol i hate kit cars.. lets see you get.. body panels.. a seat... what little interior pieces there is in that particular car.. and maybe the rims if your lucky.. you must provide...everything else!!! lol
ah...do some research and stop talking outta your ass.

Factory Five comes to mind.
 
1 - 20 of 33 Posts
Top