Zamierzam przeprowadzić całkowitą przebudowę przodu mojego '96 Bird i zamówiłem każdą część w wersji Mevotech Supreme od RockAuto.
Wszystkie prawidłowe części zostały wysłane i są zgodne z oczekiwaniami, z wyjątkiem jednej: dolnego lewego wahacza.
To, co otrzymałem, to wersja z czarną osłoną, bez możliwości smarowania, zapieczętowana w plastikowej torbie, która nie ma "MS" na torbie, a ramię nie jest wytłoczone "MS", tak jak prawe ramię.
Przyszło w pudełku Supreme, więc pomyślałem, że ktoś zrobił szybki numer i zwrócił wersję ekonomiczną (wersja OEM) do RockAuto i zachował część Supreme.
Zarówno na stronach internetowych RockAuto, jak i Mevotech, to ramię, podobnie jak inne części Supreme, powinno mieć niebieską/lepszą osłonę, smarowniczkę i łożysko spiekanego metalu.
Zwróciłem ramię i otrzymałem zamiennik z innego magazynu/lokalizacji, a część jest tego samego typu co pierwsza; czarna osłona, brak smarownicy.
Wysłałem e-mail do działu wsparcia Mevotech ze zdjęciami zapieczętowanej torby, pudełka Supreme, czarnej osłony i nienasmarowanej zaślepki, informując ich, że może występować problem po ich stronie w dystrybucji.
Brak odpowiedzi, więc przekazałem ten e-mail na inny adres e-mail 4 dni później. Brak odpowiedzi, więc zadzwoniłem do nich po jedenastu dniach i w końcu otrzymałem odpowiedź, która, jak sądzę, niezbyt mnie zaskoczyła.
Agent przeprowadził pewne badania i oddzwonił do mnie. Powiedział, że wycofują tę serię części ze względu na niską sprzedaż i że zaczęli inaczej produkować tę część i wysyłają tę nową (czytaj tanią) wersję, a jedynym powodem, dla którego otrzymałem prawidłowe ramię po prawej stronie, jest to, że RockAuto miał jeszcze stare zapasy.
Wskazałem, że strona internetowa Mevotech wyraźnie stwierdza, że oba ramiona Supreme są wstępnie napełnione smarem, mają smarowniczkę i mają łożyska spiekanego metalu, a ja zapłaciłem taką samą kwotę za oba ramiona. Powiedział, że tak już nie jest w przypadku wersji ramienia, którą otrzymałem. Ma łożysko poliuretanowe i oczywiście nie nadaje się do smarowania.
Powiedziałem: "Więc zapłaciłem za część Supreme i dostałem część ekonomiczną". Twierdził, że istnieje różnica w odlewie (przypuszczam, że odnosił się do odporności na korozję), ale przyznał, że prawie wszystko inne w nim to wersja ekonomiczna/OEM. Powiedział, że ich strona internetowa to ich błąd, ktoś z działu katalogowania nie zmienił strony. Nie zaoferował zwrotu różnicy w cenie z powodu ich błędu (kłamstwo). Zamierzam to kontynuować, ponieważ powinni za to zapłacić.
Jak wiesz, nie możesz skontaktować się z RockAuto poza ich zautomatyzowanym systemem, a Mevotech zwlekał wystarczająco długo, że jedyną rzeczą, na którą RA teraz pozwala, jest zwrot gwarancyjny - i nie minęło nawet 30 dni od otrzymania zamiennika od RA. Zgłaszanie kolejnego zamiennika jest oczywiście bezcelowe, ponieważ po prostu wysłaliby mi znowu to samo fałszywe ramię Supreme, ponieważ Mevotech dostarcza to wszystkim swoim dystrybutorom, najwyraźniej od dłuższego czasu.
Więc, pierdol Mevotech za to, że nie zawracają sobie głowy poprawianiem swojej strony internetowej (robią tę inną część od dłuższego czasu), nie oferują zwrotu różnicy w cenie z powodu ich błędu i pierdol RA za ich nieistniejące wsparcie, gdzie nie możesz skontaktować się z nikim, gdy takie rzeczy idą źle.
Jedynym sposobem na uzyskanie oryginalnej części Supreme, przynajmniej dolnego przedniego lewego ramienia, jest znalezienie NOS gdzieś indziej niż RA, na przykład na eBay.
Mam założyć, że to samo dotyczy wszystkich części Mevotech, które pasują do naszych samochodów, więc możesz spodziewać się, że otrzymasz inne części Supreme, a zamiast tego zostaną Ci wysłane tańsze części.
Zapytaj sprzedawców przed zakupem, aby przyjrzeli się swoim częściom Mevotech, aby upewnić się, że faktycznie sprzedają Ci to, za co płacisz!
Oczywiście nie możesz tego zrobić z RA, a drony RA nie czytają notatek zwrotnych, w których wyraźnie wyjaśniłem, że NIEWŁAŚCIWA część ma czarną osłonę i brak smarownicy. Nie zajrzeli do pudełka z zamiennikiem, aby upewnić się, że jest to niebieska osłona ze smarownicą, zanim mi ją wysłali.
Dlaczego u licha ktokolwiek chciałby dwa różne ramiona w tym samym pojeździe dla kierowcy codziennego użytku?? FFS. Chciałem lepsze części dookoła, mając nadzieję, że będą trwalsze.
Więc teraz będę musiał albo zainstalować tę niewłaściwą część w samochodzie i jeździć na niej, próbując znaleźć PRAWDZIWE Supreme, albo spróbować sprzedać tę fałszywą część Supreme, prawdopodobnie za mniej niż zapłaciłem, i nie kontynuować napraw, dopóki nie uda mi się znaleźć właściwej części.
To pierwszy i ostatni raz, kiedy kupuję gówno Mevotech. RockAuto był kiedyś lepszy, ale to irytujące marnowanie czasu zmusza mnie do ponownego przemyślenia prowadzenia z nimi interesów.
Och, a powód, dla którego wybrałem Mevotech? Miałem kilka gównianych części Moog/TRW, które przedwcześnie zawiodły, dlatego szukałem gdzie indziej i czytałem dobre recenzje na temat Mevotech.
Poszukiwanie przyzwoitych części i przyzwoitych firm produkujących części trwa nadal, ale kończą nam się opcje dla tych starych samochodów. Przypuszczam, że i tak któregoś dnia sprzedam mojego Birda, a przynajmniej go rozmontuję, ale na razie to wciąż DD, więc muszę go naprawić.
Wszystkie prawidłowe części zostały wysłane i są zgodne z oczekiwaniami, z wyjątkiem jednej: dolnego lewego wahacza.
To, co otrzymałem, to wersja z czarną osłoną, bez możliwości smarowania, zapieczętowana w plastikowej torbie, która nie ma "MS" na torbie, a ramię nie jest wytłoczone "MS", tak jak prawe ramię.
Przyszło w pudełku Supreme, więc pomyślałem, że ktoś zrobił szybki numer i zwrócił wersję ekonomiczną (wersja OEM) do RockAuto i zachował część Supreme.
Zarówno na stronach internetowych RockAuto, jak i Mevotech, to ramię, podobnie jak inne części Supreme, powinno mieć niebieską/lepszą osłonę, smarowniczkę i łożysko spiekanego metalu.
Zwróciłem ramię i otrzymałem zamiennik z innego magazynu/lokalizacji, a część jest tego samego typu co pierwsza; czarna osłona, brak smarownicy.
Wysłałem e-mail do działu wsparcia Mevotech ze zdjęciami zapieczętowanej torby, pudełka Supreme, czarnej osłony i nienasmarowanej zaślepki, informując ich, że może występować problem po ich stronie w dystrybucji.
Brak odpowiedzi, więc przekazałem ten e-mail na inny adres e-mail 4 dni później. Brak odpowiedzi, więc zadzwoniłem do nich po jedenastu dniach i w końcu otrzymałem odpowiedź, która, jak sądzę, niezbyt mnie zaskoczyła.
Agent przeprowadził pewne badania i oddzwonił do mnie. Powiedział, że wycofują tę serię części ze względu na niską sprzedaż i że zaczęli inaczej produkować tę część i wysyłają tę nową (czytaj tanią) wersję, a jedynym powodem, dla którego otrzymałem prawidłowe ramię po prawej stronie, jest to, że RockAuto miał jeszcze stare zapasy.
Wskazałem, że strona internetowa Mevotech wyraźnie stwierdza, że oba ramiona Supreme są wstępnie napełnione smarem, mają smarowniczkę i mają łożyska spiekanego metalu, a ja zapłaciłem taką samą kwotę za oba ramiona. Powiedział, że tak już nie jest w przypadku wersji ramienia, którą otrzymałem. Ma łożysko poliuretanowe i oczywiście nie nadaje się do smarowania.
Powiedziałem: "Więc zapłaciłem za część Supreme i dostałem część ekonomiczną". Twierdził, że istnieje różnica w odlewie (przypuszczam, że odnosił się do odporności na korozję), ale przyznał, że prawie wszystko inne w nim to wersja ekonomiczna/OEM. Powiedział, że ich strona internetowa to ich błąd, ktoś z działu katalogowania nie zmienił strony. Nie zaoferował zwrotu różnicy w cenie z powodu ich błędu (kłamstwo). Zamierzam to kontynuować, ponieważ powinni za to zapłacić.
Jak wiesz, nie możesz skontaktować się z RockAuto poza ich zautomatyzowanym systemem, a Mevotech zwlekał wystarczająco długo, że jedyną rzeczą, na którą RA teraz pozwala, jest zwrot gwarancyjny - i nie minęło nawet 30 dni od otrzymania zamiennika od RA. Zgłaszanie kolejnego zamiennika jest oczywiście bezcelowe, ponieważ po prostu wysłaliby mi znowu to samo fałszywe ramię Supreme, ponieważ Mevotech dostarcza to wszystkim swoim dystrybutorom, najwyraźniej od dłuższego czasu.
Więc, pierdol Mevotech za to, że nie zawracają sobie głowy poprawianiem swojej strony internetowej (robią tę inną część od dłuższego czasu), nie oferują zwrotu różnicy w cenie z powodu ich błędu i pierdol RA za ich nieistniejące wsparcie, gdzie nie możesz skontaktować się z nikim, gdy takie rzeczy idą źle.
Jedynym sposobem na uzyskanie oryginalnej części Supreme, przynajmniej dolnego przedniego lewego ramienia, jest znalezienie NOS gdzieś indziej niż RA, na przykład na eBay.
Mam założyć, że to samo dotyczy wszystkich części Mevotech, które pasują do naszych samochodów, więc możesz spodziewać się, że otrzymasz inne części Supreme, a zamiast tego zostaną Ci wysłane tańsze części.
Zapytaj sprzedawców przed zakupem, aby przyjrzeli się swoim częściom Mevotech, aby upewnić się, że faktycznie sprzedają Ci to, za co płacisz!
Oczywiście nie możesz tego zrobić z RA, a drony RA nie czytają notatek zwrotnych, w których wyraźnie wyjaśniłem, że NIEWŁAŚCIWA część ma czarną osłonę i brak smarownicy. Nie zajrzeli do pudełka z zamiennikiem, aby upewnić się, że jest to niebieska osłona ze smarownicą, zanim mi ją wysłali.
Dlaczego u licha ktokolwiek chciałby dwa różne ramiona w tym samym pojeździe dla kierowcy codziennego użytku?? FFS. Chciałem lepsze części dookoła, mając nadzieję, że będą trwalsze.
Więc teraz będę musiał albo zainstalować tę niewłaściwą część w samochodzie i jeździć na niej, próbując znaleźć PRAWDZIWE Supreme, albo spróbować sprzedać tę fałszywą część Supreme, prawdopodobnie za mniej niż zapłaciłem, i nie kontynuować napraw, dopóki nie uda mi się znaleźć właściwej części.
To pierwszy i ostatni raz, kiedy kupuję gówno Mevotech. RockAuto był kiedyś lepszy, ale to irytujące marnowanie czasu zmusza mnie do ponownego przemyślenia prowadzenia z nimi interesów.
Och, a powód, dla którego wybrałem Mevotech? Miałem kilka gównianych części Moog/TRW, które przedwcześnie zawiodły, dlatego szukałem gdzie indziej i czytałem dobre recenzje na temat Mevotech.
Poszukiwanie przyzwoitych części i przyzwoitych firm produkujących części trwa nadal, ale kończą nam się opcje dla tych starych samochodów. Przypuszczam, że i tak któregoś dnia sprzedam mojego Birda, a przynajmniej go rozmontuję, ale na razie to wciąż DD, więc muszę go naprawić.