Ik heb een 94 Thunderbird met minder dan 100.000 mijl en hij had de 10 cd-wisselaar in de kofferbak met premium geluid. De cd-speler werkte een tijdje, maar stopte plotseling helemaal en ik bracht hem naar de enige plek in Houston die nog cd-spelers kan repareren. Nu ik hem onderzoek, heb ik gemerkt dat de connector een beetje los lijkt te zitten. De tag zegt F4SF - 14588-BC, connector zegt E80F-14588-DA. Sinds het verwijderen van de unit zodat er naar gekeken kan worden, maakt mijn radio geen geluid meer, maar lijkt wel goed te scannen.
Om eerlijk te zijn, ik weet heel weinig van audiosystemen in auto's, maar ik ben een student elektrotechniek, dus als iemand expertise/advies/tijd heeft die hij kan besteden aan het helpen uitleggen wat er mis is gegaan, zou ik dat zeer op prijs stellen.
Om eerlijk te zijn, ik weet heel weinig van audiosystemen in auto's, maar ik ben een student elektrotechniek, dus als iemand expertise/advies/tijd heeft die hij kan besteden aan het helpen uitleggen wat er mis is gegaan, zou ik dat zeer op prijs stellen.